Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Siih | użytkownik

imię i nazwiskoDoma adresShanonerra zarejestrowany14.12.2007 @21:01:17 ostatnio na stronie19.02.2017 @01:26:25

"Wewnętrzne gwiazdy człowieka są, w swych właściwościach, rodzaju i naturze, poprzez ich bieg i pozycje jak jego zewnętrzne gwiazdy, a różnią się tylko formą i materiałem. Jeżeli bowiem chodzi o ich naturę, jest ona taka sama jak w eterze i w mikrokosmosie, człowieku (...) Albowiem Słońce i Księżyc i wszystkie planety, a także gwiazdy i cały chaos są w człowieku."
---Theophrastus Aurelius Philippus Bombastus von Hohenheim

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8829472
digarty101 komentarze4419 posty na forum7

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ADEQ75    30.04.2012 @19:37:13
dzięki
*KrzysztofSierpien    11.04.2012 @13:03:22
...bo mi się wydaje że to znaczy chłopczyk, płeć dziecka...trafiłem?
*KrzysztofSierpien    11.04.2012 @03:57:01
dzięki siostrzyczko, wiesz że mi się przyśniłaś? Ty i M.
miałaś nie tylko duże cycki, miałaś tesz siusiaka! wyrósł Ci, co to może znaczyć??
~AlRoma    09.04.2012 @17:29:17
pozdrawiam
*KrzysztofSierpien    07.04.2012 @16:06:38
wesołego jajca młoda! ^^
~pioterkarolczak    04.04.2012 @11:08:22
fajne masz te prace tez by mi sie przydało wykonczyc cos na poziomie a nie tylko szkice i szkice i tony papierów uginających półki nawet sie tego nie chce oglądac i zadko to wykorzystuje do innych dyscyplin
~pioterkarolczak    04.04.2012 @11:06:29
Bo z tym Faunem to jest tak, że wszyscy go muszą studiować w pracowni rysunku i malarstwa, cały czas faun albo Wenus z milo ( kopie gipsowe ) i duzo juz studentow narzeka bo muszą rysować te rzeźby zamiast np nagiej modelki ( co jest zadkością )Pozdrawiam :D
~AlRoma    01.04.2012 @13:23:02
~RustySpoon    06.03.2012 @18:57:25
Bardzo się cieszę, że uważasz, że jest okropne, bo to oznacza, że wygląda bardzo pajęczo - tak, jak chciałam. Dziękuję serdecznie
_______
Bardzo wierzę, że głupio jest bardzo wierzyć.


~ADEQ75    26.02.2012 @22:49:07
Haha no nieźle myślałem że się uśmiejesz a tu proszę natycham coś czuję że w tym domku będzie straszyć się narobiło ))) czekam na efekty
~pioterkarolczak    26.02.2012 @15:48:58
nom dawno sie tak nie przyglądalem swoim pracom, musze troche poanalizowac i poprzeglądac wyciągnąć jakies wnioski bo trudno mi sie ostatnio zabrac za cos nowego
~ADEQ75    26.02.2012 @15:40:39
Ano coś tam próbuję zmajstrować za pomocą tabletatu ale mój komp nie wyrabia i dostaję nerwicy : ) chyba zaostrzę ołówki dla św spokoju bo od dawna nic nie rysowałem

dzięki za pokrzepiającą wizytę aha i zmień zabawki bo te wyglądają na mocno zużyte koszmar , może różowy domek z lalką barbie wpłynie na Twoją wyobraźnię ? : )

Pozdrawiam ciepło ))))
-kdolny    26.02.2012 @08:42:43
podziękówy z bajkowej krainy
~PataSovilo    26.02.2012 @01:33:25
dzienki Siihu za koment, pozytywny aż nadto chociaż wiesz, stfurca też niewiele mógł na jej klatę poradzić, w ciąży to tak już jest .
_______
Każda niedoskonałość jest szczera.
Każda szczerość jest niedoskonała.
..........................................Y.K.
*KrzysztofSierpien    25.02.2012 @20:10:36
kocham Cie siostrzyczko
~AlRoma    25.02.2012 @17:33:54
a Ty wróciłaś, czy siedzisz, gdzie siedziałaś ? .
~AlRoma    25.02.2012 @17:26:58
owszem, tęsknoty są trudem niemierzalnym pozdrawiam
*KrzysztofSierpien    15.02.2012 @01:40:22
*KrzysztofSierpien    14.02.2012 @14:00:04
ja to bym mógł patrzeć godzinami!
*KrzysztofSierpien    14.02.2012 @13:53:27
co ty dzioucho gadasz?? ;
*KrzysztofSierpien    13.02.2012 @23:39:38
aaa to w cycusiach też ci przybywa? gratulejszyn!
~AlRoma    13.02.2012 @23:33:59
buziaki
*KrzysztofSierpien    13.02.2012 @23:33:06
no wiem... brzusio rośnie
pa mała, niech wszystko bedzie oki!
*KrzysztofSierpien    13.02.2012 @23:27:34
a co? urosłaś? ;d
~AlRoma    13.02.2012 @23:27:05
nie wiem co w tv, bo nie miałam ostatnio za bardzo czasu na filmy
a na którym?
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 79 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt